Zaful, katana i koszulka polo w paski.

Cześć!
Dzisiejsza stylizacja jest luźna, taka na co dzień. Jakiś czas temu zamówiłem w sklepie Zaful katanę dżinsową i koszulkę polo w paski. Obie rzeczy są świetne jakościowo.



Tym razem również dobrze trafiłem z rozmiarami, katana jest ładna, z modnymi przetarciami, bardzo fajnie się ją nosi, wiosną i latem będę ją często nosił.
Koszulka i tym razem jest z miłego w dotyku materiału, po praniu nic się złego z nią nie dzieje, na pewno posłuży jakiś czas. 
Obie rzeczy mogę Wam śmiało polecić.
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. I like your Denim look very much.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta katana :) chociaż koszulka również niczego sobie :):***

    OdpowiedzUsuń
  3. Katana i polówka są świetne ! Bardzo się cieszę, ze trafiłeś z rozmiarami ! :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam paski i jeans, idealne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jeansowa jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym sie nie odwazyla na zdjecia w krotkim rekawku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka polo super, wpadła mi od razu w oko, myślę, że mój luby też by taką nosił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzem z córeczką uznałyśmy, że napiszemy Ci - fajna czapka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Katana nie do końca do mnie przemawia, ale koszulka polo super. Takie w paski to zawsze fajny wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger