Rosegal, letnie propozycje na sportowo.

Cześć!
Witajcie po dłuższej przerwie ;) Trochę czasu mnie tu nie było, dzisiaj chcę Wam pokazać kilka fajnych, propozycji na sportowo. To styl jaki lubię, który preferuję na co dzień, w którym najlepiej się czuję i chętnie noszę. Sportowo nie znaczy nudno, zobaczcie co znalazłem dla nas w sklepie Rosegal.

 1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK//    4.KLIK//

Spodnie dresowe są bardzo wygodne, nie muszę chyba nikomu tego mówić, zakładamy je często i w wielu sytuacjach. Chodzimy w nich po domu, zakładamy do biegania, czy idąc na spacer. Latem stawiam na jasne kolory, dlatego w tym zestawieniu wybrałem te o jasnych barwach.
 
 1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK//

Latem lubię również wszelkie spodenki, dżinsowe są jedne z moich ulubionych. W swojej szafie mam kilka i często noszę, w upały nie wyobrażam sobie nosić długich dżinsów. 

1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK//    4.KLIK//

Zapewne nikt z nas nie wyobraża sobie wiosny, lata, ciepłych i słonecznych dni bez koszulek z krótkim rękawem. Najlepiej pasują mi te białe, które tak nie przyciągają słońca. Jasnych jest najwięcej w mojej garderobie, a Wy na jakie kolory stawiacie latem?
Macie tutaj swoich faworytów, podobają Wam się moje wybory?
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne propozycje :) Lubię sportowy styl, stawiam na wygodę każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza koszulka w paski bardzo mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odradzam te drugie spodnie z guzikami zamówiłam mojemu i wygląają jak piżama :)


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger