GAMISS - jesienno/zimowa wishlista.

Cześć!
Chcę Was dzisiaj zaprosić na moją jesienno/zimową wishlistę, zrobiłem przegląd fajnych kurtek i swetrów nawiązujących tematyką do nadchodzących świąt. Specjalnie przygotowałem ją trochę wcześniej, żeby zdążyć z zamówieniem przed świętami. Te rzeczy znajdziecie w sklepie Gamiss .
 1.KLIK/  2.KLIK

1.KLIK/  2.KLIK/  3.KLIK/  4.KLIK 

1.KLIK/  2.KLIK/  3.KLIK/  4.KLIK

1.KLIK/  2.KLIK/  3.KLIK/  4.KLIK

Obecnie w tym sklepie trwają bardzo fajne i duże halloweenowe promocje, na pewno warto z nich skorzystać, wystarczy kliknąć w ten baner poniżej:

https://www.gamiss.com/promotion-halloween-special-38/?lkid=11754464





Dajcie znać, czy coś z mojej listy wpadło Wam w oko?
Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają sweterki, lubię taki zimowy, świąteczny klimat :) kurteczki też super 👌 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sweterki w świątecznym stylu są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne propozycje, najbardziej podobają mi się kurtki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wybór zimowych kurtek $9.99 $22.69 $8.88

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie zerknę na pozostałe promocje :) Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty, to masz oko. Niby męskie rzeczy, co nie powinno mnie zbyt interesować, ale chętnie niektóre z nich zamówiłabym swojemu chłopakowi :D Szczególnie spodobały mi się sweterki, ale nie wiem czy by w nich chodził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, cieszy mnie to :)spróbuj zamówić, zobaczysz czy założy ;)

      Usuń
  7. HAHAHA! Jak Ci nie wstyd publikować na blogu gołego Mikołaja ? XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger