ZAFUL, biała bluza z geometrycznym wzorem.

Cześć!
Przyszło do mnie zamówienie ze sklepu Zaful, znalazłem w nim dwie fajne bluzy. Jedną z nich dzisiaj Wam pokażę





Bluza jest biała, w geometryczne wzory. Idealnie udało mi się trafić z jej rozmiarem. Uszyta jest dobrze, materiał jest super. Dobrze się nosi, mam nadzieję że po praniu długo wytrzyma i nic się z nią nie stanie przykrego ;)Na dzień dzisiejszy mogę Wam ją polecić. Pędzle są oczywiście nie dla mnie, tylko dla żony ;)
Dajcie znać, jak Wam się podoba :)
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. A pędzle to chyba dla małżonki? :)
    Klik - 22,49$, 4,61$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest na prawdę świetna:) Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza ma fajny wzór, jakby była damska wersja to sama bym się na taką skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię geometryczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna i ciekawa bluza (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię rzeczy w geometryczne wzory :) Pasuje Ci ta bluza;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna buza! Domyśliłam się, że pędzle dla żony! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger