DRESSLILY, dżinsy, czapka i złota biżuteria.

Cześć!
Mam dla Was kolejną propozycję, jest to zestaw praktycznie na co dzień, są to dżinsy w połączeniu z koszulą. Zobaczycie również czapkę, którą zamówiłem w sklepie DressLily z myślą o zimie i komplet złotej biżuterii łańcuszek i bransoletę dla mężczyzn.





Spodnie są super, kolejny raz udało mi się trafić z rozmiarem, leżą bardzo dobrze. Nie są elastyczne, jest to typowy, ale cienki dżins.
Krój, kolor i przetarcia bardzo mi się podobają.
Inne spodnie, nie tylko męskie ale i damskie znajdziecie w tym dziale palazzo pants.
Czapka jest również w innych kolorach dostępna, ja wybrałem ją w kolorze ciemno szarym. Podszewka tej czapki wyłożona jest bardzo milutkim w dotyku kożuszkiem, super się ją nosi jest bardzo cieplutka, na zimę będzie extra. 
Inne czapki znajdziecie tutaj cabbie hat.
Łańcuszek i bransoleta jest ładnie zrobiona, jakość jest bardzo dobra, świetnie się prezentuje, mam nadzieję że będzie długo mi służyć ten komplet.
Zapraszam serdecznie do klikania w te linki, z góry bardzo dziękuję :) 


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te dżinsy, super leżą :) biżuteria na żywo wygląda świetnie i czapusia jest cieplutka i milutka :)klik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, klasyczny luźny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka jest fajna $19.22 $5.17 $10.33

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansy leża jak ulał!!! SUper :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest MEGA:) A bransoletka stanowi świetny dodatek!
    Klik^-^
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczka bardzo mi się podoba. Pozwoliłabym mężowi w takiej chodzić! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger