Zaful, czerwono-czarna bluza.

Cześć!
Doszła do mnie druga część mojego zamówienia ze sklepu Zaful, jest to czerwono-czarna bluza z kapturem. Brakowało takich bluz w mojej szafie, więc teraz nadrabiam zaległości i więcej takich się pojawi w moich zamówieniach. 


Bluza spełniła moje oczekiwania, jest ciepła, dobrze uszyta. Z przodu jest krótsza z tyłu trochę dłuższa. Asymetria mi zupełnie nie przeszkadza w ubraniach. Jak widać jest dwukolorowa, pół czarna i pół czerwona a z przodu i tyłu ozdobiona jest jakimiś nadrukami, wzorami. Nie pytajcie mnie jakimi, bo nie wiem ;) Spodobała mi się, więc ją zamówiłem ;) 
Dajcie znać, czy Wam też się podoba?
Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Świetna bluza :)Nie za zimno Ci było? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ta bluza :) klik - 32,99$, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza, juz wyprzedana

    OdpowiedzUsuń
  4. Asymetria w modzie męskiej, to nie jest to, co mi się podoba, ale najważniejsze, że Tobie nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie kolorów :) Widać, że lubisz bawić się mogą :) Nie każdy mężczyzna to lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mogę uwierzyć, że w Twojej szafie brakuje czegokolwiek. Myślę, że masz więcej łachów ode mnie. Bluza fajna, ten nadruk przypomina mi logo jakiejś black metalowej kapeli! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa bluza, dobrze że jesteś z niej zadowolony :) Super, że te sklepy mają taki szeroki asortyment także dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest świetna! Trochę taka alternatywna i podpisuje się pod subkulturę. Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger