Świąteczna wishlista z Rosegal.

Cześć!
Mikołajki już jutro, grudzień to czas oczekiwania na Święta/Christmas, czy kupowaniu prezentów. Sklepy przepełnione są ślicznymi ozdobami, mikołaje, bałwany, choinki i stroiki zdobią witryny sklepów. Ale nie tylko, bo ubrania również mają grafikę i motywy świąteczne. Wiele sklepów właśnie w grudniu oferuje duże promocje na swoje artykuły. Wybrałem dla Was kilka świątecznych propozycji właśnie z takich promocji,  które możecie dostać w sklepie RoseGal.
 1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK

1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK
1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK

Macie już część prezentów kupionych pod choinkę? Rozglądacie się już za ubraniem, w którym zasiądziecie do wigilijnego stołu? Być może skorzystacie z tych propozycji, które przygotowałem? Bo ja tak. Warto też czekać do grudnia na te duże zniżki w sklepach, bo można za niewielkie pieniądze nadrobić zaległości jakie mamy w naszej garderobie. Korzystacie z takich promocji i wyprzedaży? Czy raczej nie i kupujecie to co Wam aktualnie potrzeba? Dokupujecie na bieżąco brakujące rzeczy?
Dajcie znać jak to jest u Was :)
 Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje :)Garniturek całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pasek, mam świra na punkcie lampek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pasek ze zdjęcia zamówiłam mezowi, jutro będe pokazywać go na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne garnitury, lampki też super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy:) fajne świąteczne dodatki:)
    poklikane wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zamowilam ten pasek chlopakowi

    OdpowiedzUsuń
  7. lampki sa oszałamiające

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świąteczne dodatki, więc moje oko przykuły dekoracje świecące :) Tworzą fajny nastrój w domu i na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, ja jeszcze nie mam prezentów pod choinkę ale niebawem wybiorę się na zakupy. Córcia Apolonia miała 6 grudnia 3 urodziny i powiedziałam jej, że Mikołaj przychodzi do wszystkich dzieci, nawet niegrzecznych. Jest zorganizowany, dlatego prezenty kupuje dużo wcześniej, ale jak jakieś dziecko jest niegrzeczne 5 grudnia, to zamiast prezentu dostaje rózgę do bicia w pupę. Dlatego Mikołaj przynosi prezenty jeszcze w Święta, bo zostaje mu nadmiar. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampki z napisem Merry Christmas bardzo fajne :) Ja już część prezentów pokupiłam, ale jeszcze nie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy ostatnie pozycje są rewelacyjne! Bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za chwilę będę składać zamówienie na Rosegal. Z Twojej wishlisty zainteresowały mnie te wszystkie świąteczne lampki, muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger