Gamiss, sportowe buty i spodnie.

Cześć!
Dzisiaj będzie na sportowo. Zamówiłem jakiś czas temu w sklepie Gamiss czarne, sportowe buty i szare spodnie dresowe. 


Ostatnio nadrabiam braki w odzieży sportowej, brakowało mi spodni dresowych, które są bardzo wygodne i w takich najlepiej się czuję. Lubię kiedy nic nie krępuje mi ruchów, dlatego bardzo często taki strój jest przeze mnie noszony.
Te szare spodnie spodobały mi się ze względu na kolor i fason. Bardzo fajnie się je nosi. Kieszenie zamykane są na zamek.
Buty sportowe są świetne, niestety sugerując się rozmiarówką jaka jest podana na stronie sklepu, wziąłem niestety za duże. Jednak trzeba brać takie jakie się nosi.
Ale ogólnie jestem z tych rzeczy zadowolony, być może pokuszę się i zamówię takie same, tylko numer mniejsze. 
Pozdrawiam!


15 komentarzy:

  1. Mnie ogólnie podobają się te spodnie i buty :) szkoda tylko że są trochę za duże :/

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i spodnie bardzo fajne:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne dresy! :D poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie szare melanżowe dresy, fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygodne dresiki to taki must have w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej że wziąłeś za duże, niż za małe. Po Twojej minie widać, że dobrze się czujesz w tych ubraniach! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dresy to przyjaciele każdego człowieka :D Ja tam lubię je nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie wyglądają na naprawdę wygodne. Co do butów to szkoda, że okazały się za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty wyglądają na prawdę super! Ja też lubię mieć sportowe dresowe spodnie zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty wyglądają na naprawdę wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger