ZAFUL, skórzana kurtka i kaszkiet.

Cześć!
U nas zima na całego, śniegu nasypało, iście bajkowa sceneria :)
Dotarło do mnie zamówienie ze sklepu Zaful, w którym była ta skórzana, karmelowa kurtka i grafitowy kaszkiet.

Kurtka niesamowicie mnie zaskoczyła swoją jakością. Nie spodziewałem się tak dobrego gatunku, szycia i ogólnie jakości. Cała kurtka jest bardzo dobrze wykonana. Podoba mi się jej karmelowy kolor. Od spodu ma wszytą podszewkę z cienkiego misia, który jest miły w dotyku. Ogólnie bardzo dobrze się ją nosi. Nie jest to prawdziwa skóra, ale imitacja, materiał jest lekko rozciągliwy, elastyczny. Dlatego ruchy nie są skrępowane, fajnie się poddaje. Jestem z niej mega zadowolony :)
Kaszkiet jest uszyty z grubszego materiału, dlatego idealnie sprawdzi się w te zimowe dni. Idealnie jest dopasowana, świetnie przylega do głowy. Obie rzeczy są super i mogę Wam śmiało je polecić, zamówienie bardzo udane :)
Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Kurtka mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, kurtka naprawdę super się prezentuje :)
    U mnie dzisiaj nasypało śniegu, ciekawe czy do jutra się ostoi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor ma kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurtka, u mnie też już biało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kaszkiet ale uszy Ci zmarzną XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka wygląda super :) A zestaw w całości bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja:) super kurtka:) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylówka, kurtka świetna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurtka jest cudowna! Ma łądny kolorek i ładnie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta stylizacja :) Kurtka ma bardzo ładny kolor. Pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger