RoseGal, brązowe buty i pasek do spodni.

Cześć!
Jakiś czas temu pokazywałem Wam bardzo fajną, brązową/karmelową kurtkę, i do niej znalazłem w sklepie RoseGal  buty w bardzo podobnym kolorze i postanowiłem je zamówić. Do kompletu dobrałem pasek, który pasuje kolorystycznie.


  
Z obu rzeczy jestem zadowolony, zarówno pasek jak i buty mają ciekawe wzory. Fason butów jest oryginalny i niepowtarzalny. Jednak i w tym wypadku źle dobrałem rozmiar i znów okazały się za duże, jednak nie będę sugerował się rozmiarówką podaną na stronie sklepu, tylko będę brał taki rozmiar jaki noszę.
Pasek dobrze dobrałem, jestem z niego zadowolony, zobaczę ile będzie mi służył.
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. fajna stylizacja, tu wszystko do siebie pasuje, muzę swojemu chłopakowi zamówić ten pasek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorystycznie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te buty, szkoda że znowu za duże się okazały :/ bez przymierzania ciężko trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że zestaw przemyślany pod względem kolorystycznym :)
    Ja się boję zamawiać butów z takich sklepów, jeszcze ani jednej pary nie zamówiłam u nich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, wszystko pieknie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I buty i pasek wyglądają niezwykle stylowo. Świetnie je skomponowałeś ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja:) podoba mi się kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie ma en sam problem z butami :( Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są bardzo ciekawe, w pewien sposób przypominają mi żółwia albo pancernika. Idealnie pasują Ci do tej kurtki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw, kurtka najlepsza, poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurtka. Kilka tygodni temu temu chciałam coś zamówić tam mojemu tacie ale bałam się, że rozmiary są za małe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger