DRESSLILY - black button down shirt online/wishlist.

Cześć!
Wraz ze sklepem internetowym DressLily, przygotowałem coś dla mężczyzn, jest to przegląd bardzo fajnych czarnych koszul/black button down shirt online, które możecie tam kupić.Mnie osobiście one bardzo przypadły do gustu i na pewno na którąś się zdecyduję i ją zamówię. Dajcie znać, które z moich propozycji najbardziej przypadły Wam do gustu.


 

 
  2. KLIK  3.KLIK
 

 4.KLIK   5.KLIK
 

 6.KLIK   7.KLIK
 



Inne koszule, spodnie, bluzy męskie również kupicie w tym sklepie, serdecznie zapraszam na zakupy.

38 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają, ale 7 najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule bardzo ładne , choć mój mąż wybiera do swoich garniturów klasyki;-) Szóstka jest bardzo ciekawa 23,29$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znajdzie coś dla siebie, wybór jest bardzo duży :)dzięki za klik.

      Usuń
  3. Ta pierwsza taka najbardziej klasyczna, a przy tym najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam to napisać, pierwsza jest klasyczna ale też nowoczesna i można ją wykorzystać na wszystkie okazje

      Usuń
    2. Zastanawiam się właśnie nad nią :)

      Usuń
  4. Najbardziej do gustu przypadła mi pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te koszule ! Są połączeniem elagncjii i stylu casual :) Swietne !! Poklikane wszystko :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre koszule całkiem spoko :) Ja niedawno odebrałam moje zamówienie z tego sklepu, ale ubrania damskie :D Z męskich jeszcze nic nie zamawiałam, bo obawiam się trochę rozmiarówki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak samo się zamawia jak damskie, rozmiarówka podobna :)

      Usuń
  7. bardzo fajne, szósta najlepsza, poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza ostatnia koszula! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, szczególnie te dwie pierwsze od góry<3
    (16.00, 14.97, 19.24)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne propozycje, poklikałam wszystsko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1, 8 i 10 najfajniejsze:)
    16,00; 23,85; 19,24:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger