DRESSLILY - czarny płaszcz i złoty pierścionek.

Cześć!
Dzisiejsza stylizacja będzie typowo już jesienna. Jesień zbliża się wielkimi krokami, dlatego postanowiłem zamówić garderobę pod tę porę roku. Czarny płaszcz, który zamówiłem jest ze sklepu DressLily.



Jestem bardzo zadowolony z tego płaszcza. Zarówno długość rękawów, obwód i szerokość w barkach jest idealna. Fakt, że ja nie noszę europejskiego rozmiaru 3xl, ale tak jest w oznaczeniach, więc warto jest dobrze się zmierzyć przed zakupem. Mogę Wam go polecić, będziecie zadowoleni. Powiem Wam, że kupowałem przymierzając kiedyś płaszcz, i tak kupiłem zły rozmiar, ponieważ rękawy okazały się za krótkie, a tutaj bez mierzenia pasuje idealnie, jestem zachwycony tym płaszczykiem :)
Pierścionek zamówiłem dla żony, żeby dobić do wartości zamówienia, ale na żywo okazał się bardzo ładny, jest to rozmiar one size, możemy go regulować w zależności od tego na jakim palcu chcemy go nosić, super sprawa. Mam nadzieję, ze będzie długo się nosił.
Zapraszam Was również na dział ze świetnymi, czarnymi koszulami black button down shirt online.
Zapraszam serdecznie do poklikania w te 3linki, bardzo dziękuję:
PŁASZCZ/klik
PIERŚCIONEK/klik
DRESSLILY/klik 

POZDRAWIAM!


24 komentarze:

  1. Super, bardzo fajny płaszczyk :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszcz ma fajną, uniwersalną długość.$36.69 $3.23

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, klasyczny płaszcz:) 36,69; 3,23:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podoba mój wybór :) dzięki za klik.

      Usuń
  4. You look so classy! Love the coat!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz prezentuje się naprawdę stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten jesienny płaszcz!<3
    Pierścionek słodki:)(36.69, 3.23)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę rewelacyjny płaszcz;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wybór, taki płaszcz to już klasyka, klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz superelegancko!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger