DressLily - grafitowy, ciemnoszary kaszkiet.

Cześć!
Do dzisiejszej, iście jesiennej stylizacji wybrałem czarny płaszcz, postawiłem również na nakrycie głowy, czyli kaszkiet. Są różne nazwy tego męskiego nakrycia głowy, ale niech zostanie po prostu kaszkiet. Mój kaszkiet jak i płaszcz, zamówiłem w sklepie DressLily. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


Kaszkiety możemy nosić do przeróżnych kombinacji, zarówno do tych bardziej eleganckich (choć nie do samego garnituru), ale już łącząc marynarkę z dżinsami będzie bardzo dobrze jak i bardziej sportowych, codziennych, miejskich. Przy codziennym, lub sportowym stylu będzie fajnie się prezentować. Ten kaszkiecik, nie jest z grubego materiału, dobrze będzie służył od wiosny do jesieni, na zimę proponuję czapki, lub te, które są uszyte z grubszego materiału.
Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu :) Pozdrawiam.


30 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz kochanie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancko :-) $6.50 $36.69

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancko choć płaszcz ciasnawy ale wystarczy przesunąć guziki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dobry, tylko niepotrzebnie założyłem sweter, przy samej koszuli jest ok :)

      Usuń
  4. Wow! WYglądasz świetie! Bardzo elegancko :) Płaszcz był strzałem w dziesiątke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegnacka propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten płaszcz - jest elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba się! W sam raz do kościoła! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! :) Płaszcz w połączeniu z kaszkietem wygląda bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, jak Wy to robicie, że rozmiary są dopasowane?? :( Co zamówiłam dla męża to zawsze coś nie tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba dokładnie mierzyć i sprawdzać z wymiarami jakie są podane na stronie sklepu :)

      Usuń
  10. wyglądasz jakbyś szedł na pogrzeb :D a płaszcz strasznie Cię opina ;/ więcej luzu ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co w związku z tym ? dla mnie to radosny czas . Dużo się w ten dzień uśmiecham :)

      Usuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger