DressLily, moje zamówienie, koszula i ....

Cześć!
Ostatnio doszło do mnie zamówienie ze sklepu DressLily. Pokażę Wam co zamówiłem, dla siebie świetną jakościowo granatową koszulę i .... Kto ciekawy, zapraszam na dalszą część posta ;)




Jak widzicie na zdjęciach, w moim zamówieniu nie była tylko koszula, ale zamówiłem również skarpetki z numeracją od 1-7, na każdy dzień tygodnia inna para. Kapcie ze śmiesznym motywem stopy zamówiłem dla mojej żony, bo jest mega zmarzluchem, jej stopy są wiecznie zimne więc, na pewno będzie z nich zadowolona :) Do zamówienia dorzuciłem zabawkę interaktywną, jest to Elf który śpiewa i świeci. Świetny prezent dla córci na zbliżające się Mikołajki :) Koszula jest świetnej jakości, wybaczcie że nie zdążyłem jej uprasować, ale bardzo się spieszyłem, a chciałem Wam ją pokazać, pewnie jeszcze ją nie raz zobaczycie ( uprasowaną ;) ) Jest na prawdę godna uwagi i polecenia, jakość materiału jest rewelacyjna, posiada ciekawe wstawki na mankietach i kołnierzu, dodatkowo złote guziki sprawiają, że jest niespotykana, bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Koszula chyba najbardziej mi się podoba, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula wygląda faktycznie na taką dobrej jakości :)
    Ten interaktywny misio super!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, elegancka koszula, kapcia również słodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula bardzo mi się podoba:) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajną koszulę zamówiłeś :) A te kapcie są prześmieszne, na pewno żonie się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta koszula jest bardzo stylowa:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha ! Te kapcie są mega smieszne :) A Twoja stylizacja bardzo udana , ładnie wygląda koszula do tych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. tylko trochę za duża .. tak z kilka rozmiarów ;D
      pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bardzo podobają mi się te numerowane skarpetki :D Odrobinę zabawny pomysł na prezent ;) A o kapciach to już nie wspomnę :D Super!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger