DRESSLILY - wishlist Christmas.

Hi!
I'm taking you to a DressLily shop today. Holidays are coming to our homes, time to look for gifts under the Christmas tree and decorations with festive gadgets.
 1.KLICK

 1.KLICK//   2.KLICK//   3.KLICK

 
 1.KLICK//   2.KLICK//   3.KLICK// 

 1.KLICK//   2.KLICK//   3.KLICK//   4.KLICK
   
The shop has a great selection of beautiful, festive decorations, all kinds of accessories, clothes, pillows, everything that is related to holidays, look HERE.
You will definitely choose many beautiful gifts for your loved ones, also for children.

31 komentarzy:

  1. Ooo jak świątecznie się zrobiło ! Super :) zamawiales już tego typu sweterki męskie? Jak z ich jakością i rozmiarami? Myślę nad takim dla męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłem dwa swetry, bluzę i koszulę - dopiero zobaczę jak z jakością, na pewno będą recenzje, dam znać czy warto, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pierwszy i drugi sweterek najlepszy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje :) Świetnie, że można znaleźć również ozdoby choinkowe, czy zabawki świąteczne dla dzieci :)poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  4. lampki choineczki są urocze, ja mam gwiazdki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świątecznie u Ciebie ;-) $9.99 $5.68 $9.59

    OdpowiedzUsuń
  6. jak świątecznie, sweterki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. taką bluzę chętnie bym zamówiła na prezent....poczekam na recenzję co do jakości :) poklikane
    PS: dołączam do obserwujących-fajnie tu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dresslily ma bardzo ciekawy asortyment :) Ostatnio zamawiałam u nich plaszcz, mam nadzieję, że szybko dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Case mi się bardzo podoba :)) Polikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter z reniferem i obudowa na telefon super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabawne rzeczy i fajny pomysł na prezent na Mikołajki z jajem ;) Uwielbiam takie ładne, świąteczne sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się niebieska bluza:) super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te rzeczy super by sie nadawaly np. na prezent dla chlopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamówiłam te lampki choinki - świetne są :D Mają ładne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super rzeczy!! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger