ZAFUL - zimowe buty i czarny pasek.

Cześć!
Dzisiejsza stylizacja będzie na zimowo i na sportowo. Za oknem coraz zimniej, dlatego zamówiłem wyższe, ocieplane buty/shoes w sklepie Zaful.


Powiem Wam, że buty są solidnie wykonane, są ocieplane kożuszkiem w środku. Sięgają w okolicach kostki, spokojnie będą nadawały się do chodzenia zimą, kiedy już spadnie śnieg i będzie mroźno. Na pewno będzie w nich ciepło. Są równo uszyte, jestem z nich bardzo zadowolony, jeśli szukacie fajnych butów na zimę, to te mogę Wam polecić. Zamówiłem również czarny pasek do spodni. Musiałem go trochę skrócić, bo był za długi, ogólnie jest bardzo ładny i będzie dobrze mi służył.
Dajcie znać, czy buty i pasek Wam się spodobały?
Pozdrawiam!


34 komentarze:

  1. wow, ten pasek jest genialny, muszę go zamówić swojemu chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są świetne:)
    Klik: buty wykupione i pasek 7,48:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasek super :) bardzo fajny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są super, na żywo wyglądają świetnie i co najważniejsze, są ocieplane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetnie się prezentują, wyglądają na naprawdę dobre jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydają się świetne na zime :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Będą bardzo dobre na zimę i pewnie na wyjazdy w góry :) klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że śnieg i mróz im nie straszne ;)

      Usuń
  8. Great Look
    we wish you a lovely day
    xoxo
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, ciepły zestaw, pasek bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten pasek - jest bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ciuchy. Widzę, że opanowałeś nowe pozy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ta kurtka wpadła mi w oko najbardziej, znaczy dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te buty! Idealne na zimę ! Cieszę się że udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasek wygląda naprawdę ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie buty są idealne na późną jesień i zimę :) A pasek wygląda na solidnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, męskie dodatki. Buty idealne na aktualną porę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak patrzę na ta stylizację to trochę bolą mnie oczy .. :D Te spodnie są fatalne .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger