Footway, eleganckie buty Bugatti.

Cześć!
Witajcie, wczoraj pokazywałem Wam świetne, sportowe buty Reebok, a dzisiaj dla odmiany będą eleganckie firmy Bugatti, które otrzymałem ze sklepu Footway.pl
Ponieważ bardzo lubię styl ubioru na galowo, elegancko , czy sportową elegancję, dlatego postawiłem na te buty.




Te buty urzekły mnie, gdy je tylko zobaczyłem na stronie sklepu, wiedziałem że będą idealne do galowego stroju. Fason jest prosty, bez udziwnień, czysta klasyka. Kolor nie jest czarny, jak może widać na zdjęciach, ale mocno ciemny brąz.
Buty są mega, fantastycznie dopasowane i każdy detal perfekcyjnie doszlifowany. 
Na stronie sklepu, znajdziecie przeogromny wybór firmowego obuwia męskiego, damskiego, jak i dziecięcego. Obsługa sklepu jest fantastyczna i expresowa, nie musimy niczego się obawiać.
Polecam serdecznie ten sklep.
Moje buty otrzymałem dzięki współpracy ze sklepem Footway.  
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Fantastyczne buty, bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki Kochanie są rewelacyjne i pięknie się prezentują, Ty zresztą też :) mogłeś na modela startować :D :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancki look i świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te buty, dobrze pasują do garnituru

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w taki wydaniu. Buty prezentują się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Bardzo mi się podobasz w takim eleganckim wdzianku. Baby oszaleją! Buty są bardzo ładne! ^^ Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne buty, choć ja bardziej gustuję w typowych, męskich oxfordach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty wyglądają naprawdę elegancko i już na zdjęciach widać, że są porządnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Eleganckie i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne i eleganckie są te buty

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne buty :D Cały zestaw klasyczny i elegancki :) Super! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tą firmę ! Mój Mąż ma od nich parę koszul. Bardzo prestizowa firma , więc buty są fanasttyczne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie prezentują się te buty :) W sam raz do takiej eleganckiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę mężowi pokazać te buty. W tym roku mamy kilka imprez i z tego co wiem to szukał odpowiednich butów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger