Gamiss, strój kolarski i buty sportowe.

Cześć!
Wiosnę powoli czuć już w powietrzu, dlatego zaczynam zaopatrywać się w asortyment sportowy. Muszę trochę zadbać o sprawność fizyczną, dlatego postanowiłem zamówić ten strój kolarski i buty sportowe. Na stronie sklepu Gamiss jest duży wybór sportowej odzieży, jak widać również i męskiej ;)



Muszę się Wam pochwalić, że udało mi się zrzucić ponad 20kg od jesieni, w około 4mce, teraz trzymam odpowiednią wagę i jest mi z tym dobrze, teraz muszę popracować nad kondycją i mięśniami, dlatego od wiosny planuję zakup roweru i trening. Mam nadzieję, że plany uda się zrealizować :)
Z obu rzeczy jestem bardzo zadowolony, zarówno strój jak i buty spełniły moje oczekiwania. Buty są ładne i bardzo wygodne, na pewno wiosną i latem mi posłużą :) Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię robić zakupy w sklepie Gamiss, polecam szczególnie dlatego że jest w nim duży wybór wszystkiego dosłownie ;)
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Zobaczymy, czy strój się spisze podczas jazdy rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry strój sportowy ma duże znaczenie :) super sporo udało Ci się zrzucić, na pewno nie było to latwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry strój sportowy ma duże znaczenie :) super sporo udało Ci się zrzucić, na pewno nie było to latwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję mnie udało się przytyć 10 kg. w zeszłym roku chodziłam na siłownię i prowadziłam zdrowy tryb życia, gdy przestałam niestety zaczął się horror już wiele razy udało mi się zrzucać kg ale nigdy nie jest to łatwe ani przyjemne, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten zestaw, mam nadzieje, że będzie wygodny podczas jazdy

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje ! 20kg to na prawdę ogroomna liczba ! Jest się z czego cieszyć ! Strój jest super ! Ale tak jak Dorotce pisałam niestety na dłuższe trasy kiepsko wypada bo bardzo się ciało w tym poci. Nie mniej jednak na start strój jest idealny! Kupujcie koneicznie rowery! Jakby co to służe pomocą jeśli potrzebujecie porady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! 20 kg to bardzo dużo jak na taki okres czasu :) bardzo fajny strój i buty również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 20 kg to super wynik! Jest czego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tak dużej utraty wagi! Ja mam problem z 5kg 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zrzucenia wagi! To naprawdę świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Genialny strój a wiosna już niedługo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny strój ale buty jeszcze bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. 20kg to bardzo ładny wynik :) Na rowerze kg szybko też lecą. Dobre spodenki i wkładka się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger