Rosegal, garnitur/ czy się opłaca?

Cześć!
Witajcie :) Dzisiejsza stylizacja będzie elegancka, zamówiłem w sklepie Rosegal szary garnitur. Zapewne pomyślicie, że oszalałem, że mam odwagę zamówić garnitur z chińskich sklepów.
Powiem Wam, że też miałem obawy, ale zaryzykowałem i zamówiłem.
Przyszedł dosyć szybko coś około 2-3 tyg. więc nie jest źle :)



Z garnituru powiem szczerze jestem zadowolony, ma dobry materiał, całość jest ładnie uszyta. Jedynie nogawki były troszkę za długie, dałem je do skrócenia i teraz jest dobrze. Nie spodziewałem się, że bez przymierzania będzie wszytko dobrze pasowało. Dostępny jest w wielu kolorach, jednak nie ma dołączonej kamizelki tak jak jest dołączona na zdjęciach.
Na pewno odpowiadając na pytanie z tytułu posta opłaca się zamówić, ja na pewno jeszcze się na jakiś skuszę.
Do zamówienia dobrałem koszulę, która jest świetnej jakości, super się ją nosi, bardzo dobrze prasuje. Ją również mogę Wam polecić.
Buty zamówiłem typowo do garnituru, w uniwersalnym, czarnym kolorze. Są ładne i wygodne.
Zaskoczył mnie krawat, a raczej komplet który był zapakowany jak prezent, nie dość że było wszystko w białym kartoniku, to jeszcze w białej torebce prezentowej, normalnie gotowy prezent :)
Krawat, spinki, chusteczka, wszystko pod kolor, super.
Nie mogłem ubrać tego krawata do tego zestawu, bo koszula nie jest do niego przystosowana, ale widać go na zdjęciu.
Dajcie znać jak Wam się taka elegancka stylizacja podoba?
Kupilibyście garnitur z chińskich stron?
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. ten garnitur wygląda naprawdę bardzo dobrze, w pierwszej chwili myślałam, że nogawki są do skrócenia ale jednak raczej jest ok. fajny zakup

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, pięknie wyglądasz mmm... :D :***

    OdpowiedzUsuń
  3. garnitur zawsze dodaje klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnitur leży bardzo ładnie:) super buty i koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie lezy ten garnitur, elegancki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zapakowany jest ten krawat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny ten garnitur. Świetnie, że udało się trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewała się tak dobrej jakości garnitury z takiej strony

    OdpowiedzUsuń
  9. O prosze prosze :) Super wygladasz, nie spodziewałam sie ze tak wypadnie fajnie jakosciowo

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow !! Jestem w absolutnym szoku! przecież Ganitur wygląda fanastycznie ! Bardzo Ci pasuje taki elegancki styl ! Wow ! mYSLE ZE WARTO KUPIC SOBIE Z CHINSKICH STORNEK GARNITUR A W RAZIE NIEDOSKONAŁOŚCI DAĆ SZWARCE :d

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Wyglądasz bosko! Rzeczywiście garnitur świetnie leży! Zamów koniecznie drugi, w innym kolorze! Mi się podoba ten błękitny ale ja to jestem wariat, chociaż uważam że warto korzystać z tego, że jest teraz moda na odzieżowe szaleństwo. Krawat też jest przepiękny! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo za odwagę, ale jak widzę opłaciło się. Garnitur super się prezentuje, spodnie faktycznie troszkę za długie, ale skrócić do nie problem, gorzej jakby były za krótkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać że masz odwagę. Ja bym się bała zamówić garnitur z chińskiego sklepu. Świetnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na garnitur z chińskiej strony, to jestem pod wrażeniem. Nie spodziewałam się, że to będzie jakkolwiek dobrze wyglądać, a tu proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger