Gamiss, dżinsy i granatowe buty.

Cześć!
Na dzisiaj przygotowałem dla Was stylizację można powiedzieć sportową-elegancję. Rzeczy , które zamówiłem i ubrałem pochodzą ze sklepu Gamiss




Cała stylizacja jest w odcieniach granatu. 
Dżinsy są świetne, trafiłem z rozmiarem idealnie, do tego mają czerwone mankiety, które możemy wywijać i będą widoczne jeśli chcemy dodać koloru całemu lookowi. Mnie osobiście bardzo się to podoba. Zamówiłem buty Crocodile, które do złudzenia przypominają Lacoste. Powiem Wam, że jakość wykonania jest rewelacyjna, musielibyście je dotknąć i zobaczyć z bliska, rewelka :)
Koszulka pochodzi z innego zamówienia, ale postanowiłem ją do tego zestawu dodać, ze względu na kolorystykę. Może nie wszystkim takie monotematyczne zestawy pasują, ale na taki miałem ochotę.
Zamówienie oceniam bardzo dobrze, i wszystkie rzeczy mogę Wam śmiało polecić.
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. świetna nowoczesna stylizacja, bardzo podoba mi się ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, wykonanie tych butów jest super :) dżinsy również świetne :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja na plus - podoba mi się ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jak najbardziej za takimi monotematycznymi zestawami :) Lubię kolory i jak coś się dzieje w stylizacji, ale takie zestawy klasyczne są zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna klasyka, elegancko i na czasie

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się buty, szkoda że są wyprzedane

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja. Koszulka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem swietnie to wszystko zesatwiłeś ! Wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw, buty świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Wyglądasz genialnie! Wszystko bardzo mi się podoba! To Twój krój marynarki! Jak szyta na miarę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger