GAMISS, moje propozycje.

Cześć!
Przygotowałem dla Was kolejną wishlistę, tym razem są to typowo męskie ubrania. Jak wiecie lubię sportowy styl, często w ten właśnie sposób się ubieram, bo tak mi jest najwygodniej, dlatego ta lista będzie pod tym kątem. Wszystkie wybrane rzeczy pochodzą ze sklepu Gamiss.

1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK


 1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK

 1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK

 1.KLIK//    2.KLIK//    3.KLIK

Ci z Was, którzy lubią sportowy, luźny, miejski i casualowy styl myślę, że znajdzie tutaj coś dla siebie.
Ja na pewno się na kilka rzeczy skuszę, wybór w tym sklepie jest duży i na pewno warto powertować ofertę i wyszukać fajne perełki w tym sklepie.
Wpadło Wam szczególnie coś w oko?
Dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Świetne te propozycje :) dżinsy, te pierwsze mi się podobają 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne oryginalne spodnie jednak ostatni rząd koszul podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy, szczególnie koszule:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten pierwszy komplet bordo z ocieplaną bluzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te biało bordowe dresy sama chętnie bym nosiła w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te ubrania, musze pokazać mezowi :) Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżinsowa koszula najlepsza! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy dresik jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy wybrałeś ! Ja jeszcze nic nie miałam z ciuchów od Gamiss, zwykle biorę tam gadżety hiihhi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dres z ocieplaną bluzą świetny :) Do mnie wczoraj dotarła futrzana kamizelka z Gamiss - jedna z lepszych rzeczy z chińskich sklepów jakie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger