ROSEGAL - Smart Watch A9 i czerwona czapeczka.

Cześć!
Ostatnio zamówiłem sobie gadżet jakim jest SmartWatch A9, w sklepie Rosegal. Czerwona czapeczka bardzo mi się spodobała, więc postanowiłem ją również zamówić.


SmartWatch A9 ma wiele przydatnych funkcji, paruje się z każdym smarfonem, pozwala zarówno dzwonić jak i odbierać połączenia. Mierzy puls, liczy kroki, jak dla mnie najbardziej sprawdzi się latem, kiedy będę wybierał się na wyprawy rowerowe. Zajrzyjcie na stronę sklepu, tam dowiecie się ile i jak wiele ma funkcji. Polecam go, u mnie działa bez zarzutu.
Czapeczkę również polecam, świetnie się nosi, bardzo dobrze się w niej czuję.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Smartwatch super, przydatny gadżet, latem i nie tylko może być bardzo przydatny, fajnie że ma wiele funkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten smartwatch :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra jest ten zegarek, chyba zamówić swojemu chłopakowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci w takim szarym kolorze! W sumie to można powiedzieć, że jest on stalowy. Zegarek wygląda bardzo nowocześnie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że smartwatch przetrzyma próbę czasu ! Bo wiele osób mówiło , że po czasie wysiadały niestety , mam nadzieje ze w Twoim przypadku tak nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten smartwatch. Super, że ma tyle funkcji :) A czapka stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajny gadżet, czapka również:) klik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny ten zegarek z różnymi funkcjami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger