DressLily - granatowe buty.

Cześć!
Dzisiaj chcę Wam pokazać super wygodne buty, które zamówiłem w sklepie DressLily.
Idealnie nadają się do jazdy samochodem. Kto szuka takich butów, polecam.


Jeśli ktoś lubi taki fason butów, gorąco je polecam. Są niesamowicie wygodne, idealnie nadają się do jazdy autem, kto dużo podróżuje wie jak ważne jest dobre, wygodne obuwie, żeby noga odpoczywała, a nie męczyła się podczas jazdy.
Mogę Wam je jedynie polecić, są dostępne jeszcze w innych kolorach. Tym razem idealnie trafiłem z rozmiarem, więc będą mi mam nadzieję długo służyć. Trzeba brać numer większe, niż się nosi.
Polecam :)
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Nareszcie trafiłeś z odpowiednim rozmiarem :) Dobrze, że są wygodne i Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prezentują się buty, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty całkiem fajne, wyglądają na wygodne, ale i tak kurtka przebija wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żaneta ma rację! kurtka przebija wszystko! Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka w tym zestawie najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty, ale kurtka najlepsza, kliki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty zdecydowanie nie w moim stylu, ale kurtka nadal mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajnie się prezentują te buty, troszkę jak takie mokasynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że przychodzą Ci same fanty :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że jesteś zadowolony z tych butów ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger