Zaful - czarna, pikowana kurtka i szare spodnie dresowe.

Cześć!
Kolejna moja propozycja, dzisiaj będzie na sportowo, totalnie luźna i wygodna stylizacja.
Mam na sobie fajną, czarną, pikowaną kurtkę ze sklepu Zaful, oraz szare spodnie dresowe.


Kurtka jest ciepła, pikowana, dobrze uszyta. Nie można się niczego doczepić, ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony i mogę Wam ją polecić, jeśli tylko wam się spodoba. Spodnie dresowe, są wysokiego stanu z szeroką gumą w pasie, są ciepłe, z miłego materiału, bardzo dobrze się w nich czuję. Kolejny zakup uważam za bardzo udany.
Polecam ten sklep :)
Pozdrawiam! 

18 komentarzy:

  1. Świetna ta kurteczka :)Fajnie będzie pasowała do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, ze masz farta z zamowieniami.. i ze przychodzi Ci wlasnie to co zamawiałeś. Ja zamówiłam dwie bluzki dla chlopaka - i przyszło całkowicie co innego :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy, takie w sam raz do codziennego noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kurtka jest fantastyczna , podoba mi się połączenie materiału matowego z błyszczącym

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka fajna ale spodnie najlepsze! Mój mąż powiedział, że takie właśnie chce! Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie dresowe rewelka :) Idealne do chodzenia na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurtka prezentuje się świetnie. Ciekawie wygląda połączenie błyszczącego materiału z takim bardziej matowym :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger