Zaful - bluzy, czapka i spodnie dżinsowe.

Cześć!
Przed świętami spłynęło do mnie zamówienie ze sklepu Zaful.
Bardzo dobrze czuję się w sportowym stylu, dlatego nie mogło u mnie zabraknąć wygodnych bluz, dzisiaj pokażę Wam dwie, fajne i ciekawe bluzy, czapkę oraz spodnie.



Z tych dwóch bluz jestem bardzo zadowolony, są dobrej jakości, dobrze się je nosi. Nie mam im nic do zarzucenia, mogę Wam je szczerze polecić.
Jeśli chodzi o dżinsy, to trochę odbiegają od tego co jest na stronie sklepu, szczególnie jeśli chodzi o rozmiarówkę i brak tego paska, który jest na zdjęciu. Zamówiłem w pasie na 94, przyszły na coś koło 116 dlatego Wam ich nie pokazałem na sobie, bo są bardzo za duże. Mogę bez odpinania guzika zdjąć je z pupy. Wygląda to bardzo niekorzystnie, dlatego wolałem ich nie zakładać do zdjęć. Myślę, że gdyby przyszły te, które zamówiłem to bym w nich chodził i wszystko byłoby ok.
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię wszelkie nakrycia głowy, czapeczki z daszkiem i bez, kaszkiety, czapki jesienne, czy zimowe, dlatego i tym razem skusiłem się na tę czapkę w paski, fajnie się ją nosi.
Bombki zamówiłem 3szt, są na okrągłe baterie, do każdej wchodzą po 2 lub 3, już nie pamiętam dokładnie. Nie jest to za dobre rozwiązanie, przy ciągłym świeceniu wytrzymają może jeden dzień.
Jak Wam się podoba moje zamówienie?
Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Obie bluzy świetne, chyba ta czarna bardziej mi się podoba :)szkoda, że te spodnie są za duże.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne czapki i obie bluzy, tą bombkę też muszę sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ta bombka, szkoda, że nie ma całej białej

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna bluza jest bardzo fajna, bombka również :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bluzy wyglądają super :) Co do bombek to kiepskie rozwiązanie z tymi bateriami. Lepiej gdyby były na prąd.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te bluzy, bombka również super, szkoda tylko, że tak szybko pochłania baterie, poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że spodnie się nie udały. Ja już nie biorę spodni z zagranicznych sklepów bo niestety są zawsze za małe :/.... Bluza czarna super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuchy!^^ Dżinsy najlepsze na świecie!Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że spodnie za duże.
    Po Twoich zestawach widać właśnie, że lubisz różne czapki, ta w paski bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że spodnie przyszly za duże

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombka pieknie się prezentuje, klik :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger