Zaful - brązowa bluza i czarne buty sportowe.

Cześć!
Co u Was? Jaka pogoda za oknami, zimowo? czy wiosenno-jesiennie? Sportowego stylu ciąg dalszy. Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajną, brązową bluzę i czarne, sportowe buty, które zamówiłem w sklepie Zaful. Jest to jeden ze sklepów, gdzie my, mężczyźni możemy zaopatrzyć się w fajną i tanią odzież.


Zarówno z bluzy jak i butów jestem zadowolony. Mimo, że buty zamówiłem o dwa numery większe niż noszę normalnie, to o dziwo okazały się dobre. Nie do końca jarzę jak to jest z tą rozmiarówką. Ale buty są bardzo wygodne, dobrze się w nich chodzi, są dobrze uszyte, dlatego chętnie Wam je polecam.
Bluza jest ładna, z miłego w dotyku materiału, z delikatnym napisem z przodu. Milusiński materiał sprawia, że chętnie po nią sięgam, więc ją również mogę polecić.
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. bluza fajnie się prezentuje, widzę, że to oryginalny materiał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta bluza, bardzo mi się podoba :) buty super, dobrze że rozmiar trafiony i że są wygodne :) 😊 😍 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw, buty ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor bluzy, bardzo lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza, podoba mi się jej kolor i materiał:)
    kliki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny młodzieżowy styl, najlepsze buty *o*.
    Zapraszam - > www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz! Ale się rozkręciłeś z tą modą! masz coraz lepszy styl. Wcześniej też się spoko ubierałeś ale teraz masz taki bez kitu swój styl! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są bardzo fajne:) super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta bluza - nie tylko z wyglądu ładna, ale też ma półgolf, więc na pewno fajnie sprawdzi się na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty naprawdę fajnie się prezentują, trzeba uważać z tymi rozmiarami jak widzę. Ja jeszcze butów nie zamawiałam w tych sklepach, trochę się boję. Stawiam głównie na ubrania i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, buty sie prezentuja super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty wygldaja super ! Powoli przekonuje się do butów z Chin , tylko te rozmiarówki mnie wkurzają :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your jacket. Smart look.
    I am your new follower on GFC. Hope you follow me back on G+,GFC & Bloglovin. Please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger