DressLily - skórzana kurtka.

Cześć!
Tuż przed świętami zaczęły powoli przychodzić moje zamówienia, jednym z nich jest ta świetna, ciemnobrązowa kurtka ze sklepu DressLily. Jestem z niej bardzo zadowolony, mam nadzieję że Wam również się spodoba.


Kurtka jest bardzo dobrze uszyta, nie mogę się do niczego przyczepić, nosi się mega wygodnie, mogę Wam ją tylko polecić. Jestem z niej bardzo zadowolony. Wnętrze wyściełane jest milutkim, cienkim kożuszkiem. Mile zaskoczyła mnie jakość tej kurtki, nie było ani jednej wystającej nitki, nierównego szycia czy innych podobnych niespodzianek.
Polecam, jest świetna :)

19 komentarzy:

  1. Super jest ta kurteczka 😍 😘 dobrze, że jest dobrej jakości, to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurtka, świetnie sie na Tobie prezentuje! Wspaniałego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że jest bez ocieplenia! Super w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka wygląda naprawdę porządnie, super, że udało Ci się taką zamówić i pasuje rozmiarowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka leży idealnie naprawdę fajna i świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna kurtka, super zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka bardzo mi się podoba! Pociesznie wyglądasz w tej czapce! Ty i te Twoje czapki XD Pozdrawiam i życzę spełnienia w nowym roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna kurtka:) bardzo lubię ten sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejna bardzo ładna kurtka, kliki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super ! Na prawdę świetna jest ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kurtka wygląda naprawdę super. Myślę, że spodobałaby się mojemu mężowi. Może mu zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger