Zaful, czarna koszulka i szare buty sportowe.

Cześć!
Dzisiejsza stylizacja będzie typowo sportowa. Fajną, czarną  koszulkę i szare sportowe buty zamówiłem w sklepie Zaful. Jakość tych rzeczy oceniam bardzo dobrze i jestem z nich zadowolony.


Z obu rzeczy jestem bardzo zadowolony, zarówno koszulka jak i buty okazały się strzałem w 10, zarówno jeśli chodzi o rozmiary jak i jakość tych rzeczy. 
Koszulka uszyta jest z fajnego, miłego w dotyku materiału. Natomiast buty bardzo są podobne do AirMaxów i są bardzo wygodne w noszeniu.
W każdym bądź razie polecam.
 valentines sale 2018
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. super zdjęcia, fajne są te spodnie i buty

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no 😄 jakie wysokie loty 🤗😘fajne buciki i koszulka 👕 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie wymiata !!!!! SUper stylizacja ! Ja uwielbam sportowe stylizacje i ubrania, świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie super:) bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sesja zdjęciowa :) Buty mają fajny kolor, lubię u mężczyzn takie sportowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ wysoko potrafisz podskoczyć! Takie pozowanie do zdjęć w zimie, to trochę jakby się było morsem. Na pewno się zahartujesz! Buty super fajne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty rewelacja! Wyglądają jak Nike Air Max :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger