Footway, buty sportowe Reebok.

Cześć!
Zapewne jak większość ludzi, jestem buto maniakiem, bardzo lubię wyszukiwać fajne fasony butów, takie też znalazłem na stronie sklepu internetowego Footway.pl
Tym razem postawiłem na buty sportowe, idealne na zbliżającą się wiosnę i lato.


Z butów jestem bardzo zadowolony, numer jest idealnie dobrany. Do tego jakość wykonania jest rewelacja, nie ma się do czego doczepić. Wybrałem kolor szary w połączeniu z neonowymi, seledynowymi wstawkami, świetnie całość wygląda :)
Powiem Wam szczerze, że jeszcze tak szybkiej i bezproblemowej obsługi sklepu nie znalazłem. Od czasu zamówienia butów, do tego aby były u mnie minęły dwa dni, a buty szły chyba ze Szwecji, o ile się nie mylę. Polecam, sklep na prawdę jest rewelacyjny w obsłudze klienta. Buty otrzymałem dzięki współpracy ze sklepem Footway.
Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. Buty sie prezentują całkiem fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz! Buty są świetne! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buciki są rewelacyjne, mega mi się podobają :) :*** świetny sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym sklepie jest mnóstwo świetnych butów :) Bardzo fajny model wybrałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty, uwielbiam ten sklep i sama mam od nich aż trzy pary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty, jestem zszokowana jaka tam piękna pogoda. A u mnie śnieg, zima na całego;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są te buty, zaskoczona jestem czasem dostawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są fanastyczne ! uWIELBiam sportowe obuwie , uwielbiam je nosić na codzien :) pozdrawia cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mi się nie podobają, ale koszulkę masz genialną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny model tych butów, zgrabnie wyglądają na nogach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te buty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger