Gamiss, czarno-czerwone buty sportowe.

Cześć!
Sportowa stylizacja, taka w której najlepiej się czuję. Mam na sobie dżinsy, czarną, sportową kurtkę i sportowe buty, które zamówiłem w sklepie Gamiss. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię asortyment tego sklepu, jest duży wybór odzieży, butów i innych akcesoriów dla mężczyzn, możemy dobrze i nie drogo się ubrać.



Powiem Wam, że kolejny raz udało mi się trafić idealnie z rozmiarem. Buty są bardzo wygodne, język w tych butach nie jest osobno, ale jest połączony jako jedna całość z resztą buta, co oznacza, że nic nie będzie dostawało się do środka między sznurówkami.
Buty bardzo mi się podobają i zobaczycie je jeszcze w innej stylizacji, gdzie połączę je ze strojem kolarskim.
Pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. oryginalne buty, kurtka od dawna mi się podoba, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty mają ciekawą podeszwę, co widać szczególnie na stronce, oryginalne, nie widziałam takich u nas nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty wyglądają mega! Ciekawi mnie tylko jak z czyszczeniem takiej nietypowej podeszwy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna stylizacja w ktorej najbardziej podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że udało CI się dopasować z rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i kurtka super, świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle masz tych kurtek, gdzie Ty to wszystko schowasz? Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. trafić z rozmiarem to szczęście, fajnie, ze się udało

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja, jak na kobietę, mam sporą stopę (bo i wysoka jestem), więc boję się zamawiać butów. Może czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne buty. Pokazałam mężowi i jemu też się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka prezentuje sie ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger