GAMISS czarno-białe buty, shoes.

Cześć!
Do dzisiejszej stylizacji założyłem bardzo fajne, oryginalne czarno białe buty/shoes na które chciałem szczególnie zwrócić Waszą uwagę. Buty zamówiłem w sklepie internetowym GAMISS/klik.



Moje stylizacje często będą typowo sportowe, stawiam na wygodę, w takim wydaniu czuję się najlepiej. Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną Wam do gustu.
Serdecznie zapraszam do komentowania, jeśli zostawicie komentarz, również odwiedzę Wasze blogi z przyjemnością.
Pozdrawiam.

17 komentarzy:

  1. Buty są świetne i wybrałeś ładniejszą wersje kolorystyczną 15,70$

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty do mnie nie przemawiają, ale spodenki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty do mnie nie przemawiają, ale spodenki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty, bardzo oryginalne :) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat retro :) 15,70 te niebieskie też ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buty:)
    klik: 15.70; 104.54 zł; 35.82 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Chinosy są świetne ! Ideany wybór bo nie tylko wygodne ale i modne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne! Takie modsie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look, szorty (105,12) spoko ale buty mega (15,70) :D
    Pozdrawiam!:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Fashionmmens , Blogger